جمهوری اسلامی ایران به قابلیت های دفاعی بی نظیری دست یافته که قابل تحریم نیستند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 2 مهر 1393
بازدید : 113
نویسنده : رامین رها

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اکنون جمهوری اسلامی ایران در عرصه های زمینی، دریایی، هوایی، فضایی و سایبری به قابلیت های دفاعی بی نظیری دست یافته و در جایگاهی قرار دارد که این توانمندی ها تحت تاثیر هیچگونه تحریم و تهدیدی قرار نمی گیرند.

امیر سرتیپ حاتمی روز یکشنبه در نشست خبری برگزاری گردهمایی سراسری فرماندهان دفاع مقدس رده گردان به بالا (قافله خورشید) که به مناسبت فرارسیدن سی وچهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار می شود، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای عزت، حماسه، افتخار، ایثار و ازخودگذشتگی و معنویت برای ملت سرافراز ایران و رزمندگان اسلام و یادآور روزهای یأس و ناامیدی برای دشمنان این آب و خاک است.

امیر سرتیپ حاتمی افزود: صحنه گردانان اصلی هشت سال دفاع مقدس، شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان اسلام و خانواده های معزز آنان هستند و گرامیداشت این هفته، هر ساله فرصت ارزشمندی است که ملت قهرمان ایران و نسل جدید جوان با یادآوری خاطرات آن دوران باشکوه با آمیزه های آن روزها آشنا شده و یاد و خاطره رزمندگان اسلام را گرامی بدارند.

وی گفت: دفاع مقدس، مصداق عینی از واقعه کربلا و روز عاشورا است، بطوریکه در این هشت سال، رزمندگان اسلام کربلا را دیدند و بسیاری از وقایع کربلا و عاشورا در دفاع مقدس تکرار شد و درس بزرگ نهضت عاشورا یعنی پیروزی حق بر باطل را از نزدیک مشاهده کردند.

امیر سرتیپ حاتمی افزود: در دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله عراق علیه ایران، همه قدرت های ظالم و پوشالی در پشت سر یک رژیم جنایتکار و دست نشانده قرار گرفتند، اما عزم و اراده ملت بزرگی به نام ایران در مقابل اراده آنان غالب شد و رزمندگان اسلام توانستند صحنه های زیبایی را از ایثار و شهادت به جهانیان نشان دهند.

جانشین وزیر دفاع افزود: در دوران دفاع مقدس آموختیم وقتی فشارها، تحریم ها و دشمنی ها به حداکثر می رسد، استعدادها، ظرفیت ها و خلاقیت ها شکوفا می شود و تنها راه مقابله با این فشارها ایمان، توکل به خدا، عزم جدی و تلاش جهادی است.

امیر حاتمی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس متوجه شدیم که اگر اینگونه عمل کنیم مشمول امدادهای الهی قرار می شویم و در سایه الطاف خداوند متعال به موفقیت می رسیم.

وی گفت: در جنگ هشت ساله رژیم بعثی عراق علیه ایران دیدیم که کشورها و سازمان ها به دو گروه خودی و غیرخودی تقسیم شدند و آنان که در گروه غیرخودی و استکبار قرار داشتند، هر جنایتی که مرتکب می شدند مباح و جایز بود اما آن کشورهایی که در گروه خودی بودند هر اقدامی را که در حمایت از جمهوری اسلامی انجام می دادند از دید آنان زشت و ناپسندیده بود.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: در دوران دفاع مقدس فهمیدیم که باید به خود متکی باشیم و از توان بومی خود در تولید وسایل و تجهیزات دفاعی استفاده کنیم.

وی همچنین از برگزاری گردهمایی سراسری فرماندهان دفاع مقدس رده گردان به بالا (قافله خورشید) خبر داد و گفت: این گردهمایی سراسری پنجم مهر ماه و در سالن همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد.

امیر حاتمی افزود: در این مراسم حدود سه هزار نفر از فرماندهان دفاع مقدس در رده های گردان به بالا دعوت شده اند و پیش بینی می شود در این همایش مقامات کشوری و لشکری نیز به ایراد سخنرانی بپردازند.

 

 



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک کلاغ چهل کلاغ و آدرس kalagh khabarchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 1080
بازدید کل : 62956
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com